امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری، مسعود ملکی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجن تأکید کرد: تعطیلی برخی شعب بانک های این شهرستان باید از سوی مسئولان این بانکها در سطح استان بررسی و علت آن برای مردم بیان شود.

وی افزود: تعطیلی بانک در روستای آورگان با ۱۴ روستای زیر پوشش و تعطیلی بانک در شهر نقنه با ۱۰ هزار نفر جمعیت، به طور یقین مشکلاتی را برای مردم شهرستان ایجاد می کند.

ملکی با بیان اینکه در خصوص تعطیلی بدون هماهنگی برخی شعب بانکی در شهرستان بروجن مکاتبه هایی با مسئولان مرتبط صورت گرفته است تصریح کرد: توجیه هر چه که باشد باید قبل از هرگونه اقدامی مسئولان و مردم شهرستان بروجن مطلع می‌شدند.

فرماندار شهرستان بروجن همچنین با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم یادآور شد: تمامی هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات گسترده و پرشور در شهرستان بروجن همزمان با سراسر کشور صورت گرفته است.

مسعود ملکی با بیان اینکه انتخابات این دوره با ۴ سال پیش متفاوت است چرا که سطح آگاهی ها افزایش یافته خاطر نشان کرد: در بحث انتخابات فعالیت ها مطابق قانون انجام خواهد شد و تا جایی که ظرفیت قانونی وجود دارد با افراد خاطی در بحث انتخابات برخورد می‌کنیم .

ملکی  اظهار داشت: دشمن تلاش های بسیار زیادی برای ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه انجام داده است ولی مردم در این دوره از انتخابات نیز جواب محکمی به دشمنان نظام می‌دهند.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به برگزاری دعای پر فیض ندبه در بروجن و پخش زنده و مستقیم از شبکه سراسری، خواستار همکاری تمامی دستگاه ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم شد.

گفتنی است مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه ۲۹ آذر ماه ۹۸ همراه با اقامه نماز جماعت صبح در مصلی نماز جمعه بروجن برگزار می گردد. این مراسم به صورت مستقیم از شبکه سراسری پخش می شود

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی