- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

نخستین نشست توجیهی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان بروجن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری،جلسه مشترک داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای شورای تأمین، هیأت های اجرایی و نظارت، بخشداران، شهرداران به ریاست مسعود ملکی فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان بروجن درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انتخابات تجلی و پیش شرط مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی و مظهر خواست و اراده ملت ایران برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود می باشد.
مسعود ملکی اظهار داشت: بر اساس اصل ششم قانون اساسی در جمهوری اسلامی امور کشور باید به اتکای آرای عمومی اداره شود و انتخابات رویه نظام مند برای مشارکت مردم در اداره کشور است.
ملکی با بیان اینکه در راستای برگزاری انتخابات هیأت های اجرایی تعامل خوبی با هیأت نظارت و دست اندر کاران دارند گفت: در خصوص برگزاری انتخابات در خدمت شما داوطلبان هستیم و به یاری خدا مردم با حضور پرشور در دوم اسفند مشت محکمی به ایادی استکبار خواهند زد.
وی گفت: در مجموع ۷۰ شعبه شهری و ۲۷ شعبه روستایی در سطح شهرستان بروجن به منظور برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری پیش بینی شده است و تعیین اعضا در حال انجام می باشد.
فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان بروجن با بیان اینکه داوطلبان انتظاراتی از مجریان دارند انتظارات متقابل از داوطلبان را التزام به آرمان ها و تقویت گفتمان رهبری و حضرت امام خمینی (ره)، پرهیز از خدشه به قانون و جایگاه رهبری، نظام و انقلاب، التزام به رعایت قوانین کشور،اخلاق مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی، تعامل با ستاد انتخابات و دستگاه های امنیتی،عدم انتشار اخبار کذب، عدم تخریب احساسات قومی و منطقه ای، تقویت اتحاد و انسجام، ترویج گفتمان گام دوم انقلاب و راهبرد ایستادگی و تقویت آن وعدم انتشار اخبار و اطلاعات قبل ازاعلام نتیجه نهایی انتخابات و… عنوان کرد.
در پایان این نشست به برخی از سؤالات و شبهات داوطلبان توسط هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی و دستگاه های امنیتی پاسخ داده شد.