- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی چهارمحال وبختیاری تا اطلاع ثانوی

ایرج حسین‌پور‌ با اشاره به اینکه مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک استان جزو مشاغل پرخطر‌ محسوب می‌شوند اظهار داشت: هم اکنون بر اساس پروتکل‌های بهداشتی صادرشده، نحوه گندزدایی محیط و نحوه خدمات رسانی در این‌ مراکز در حال برنامه‌ریزی است تا بر اساس اعلام‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا خدمات‌رسانی انجام ‌شود.

وی پیش بینی کرد: خدمات این مراکز با اجرای طرح زوج و فرد از هفته آینده آغاز می‌شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 4 مرکز تعویض پلاک در بروجن، لردگان، فارسان و شهرکرد، تصریح کرد: پس از ‌ارائه شرایط خدمات‌دهی، مساحت و سایر موارد در خصوص مراکز توسط ناجا به ستاد ملی کرونا، این ‌ستاد با توجه به اعلام راهور ناجا بعد از بررسی‌های لازم، دستورالعمل جدید را صادر می‌کند.

حسین‌پور افزود: با توجه به عدم خدمات‌دهی در مراکز تعویض پلاک در زمان‌شیوع کرونا، با در نظر گرفتن ملاحظات مالی صورت گرفته در وکالتنامه و اتمام مهلت آن و این که تمدید مهلت باعث اعطای یک مجوز غیرقانونی‌ به خریدار می‌شد، با تمدید مدت زمان وکالتنامه از‌ طریق سازمان ثبت و دادگستری کل موافقت نشد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تشکیل کلاس‌های آموزشی با حضور تعداد زیاد متقاضیان در آموزشگاه‌های رانندگی، برای آغاز به کار این ‌مراکز نیز اعلام ستاد ملی کرونا نیاز است.