- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

نخستین جشن گلریزان مجازی شهرستان بروجن برگزار می‌شود

جشن گلریزان مجازی برای اولین بار در قالب طرح همت جوانانه، کمک مومنانه و همراه با منش جوانمردی ورزشکاران در ماه مبارک رمضان برگزار می شود/ این برنامه از طریق صفحات اینستاگرامی پرمخاطب شهرستان بصورت زنده پخش خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، در آستانه ماه ضیافت الهی و برگزاری این جشن گلریزان، رئیس ومعاون اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن ، اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان چهارمحال وبختیاری و برخی از روسای هیات های ورزشی با حضور در نشستی مشترک به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان بروجن در این دیدار با بیان این مطلب که گلریزان سنت حسنه‌ای است که سمبل و نماد نوع‌دوستی انسان‌ها است و تقویت آن می‌تواند در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی اثر گذار باشد افزود: بنا بر پیشنهاد سازمان های مردم نهاد و نظر مساعد هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان این برنامه در قالب طرح کمک مومنانه هفته آینده برگزار خواهد شد.

مسعود پرسته ادامه داد: درآمد حاصل از این گلریزان که با مرشد خانی و پخش زنده در صفحات پربازدید اینستاگرامی شهرستان بروجن همراه خواهد بود، چراغ امید را در روز‌های ماه مبارک رمضان به خانه‌ی برخی از نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند خواهد برد.

وی در پایان عنوان کرد: در کمک رسانی به نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند باید کرامت خانواده ها حفظ شود.

گلریزان در شهرستان بروجن با قدمت بیش از سی سال برای حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه به تاسی از حضرت علی (ع) برگزار می‌شود و هرسال استقبال از آن بیشتر از سال قبل است، اما با توجه به شرایط موجود “جشن گلریزان سال‌جاری” بدون حضور فیزیکی ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار خواهد شد و ارتباط ما در فضای مجازی رقم خواهد خورد.