امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبر تحلیلی بروجن سلام ، معصومه محمدی سرپرست اداره کل بهزیستی در دیدار با مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان گفت: اقدامات متنوع  و مشارکت فعالانه این جمعیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق محروم و آسیب دیده قابل تقدیر است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت جمعیت در دو مرحله افزود: در مرحله اول تسهیلگران این جمعیت اقدام به تهیه  و توزیع هفتصد پک بهداشتی شامل مایع ضدعفونی، دستکش و ماسک، دوخت 12 هزار ماسک و صد دست لباس گان و دویست جفت دستکش  توسط شهرستان لردگان، توزیع 350 بسته غذایی توسط تسهیلگران شهرستان های بروجن، سامان و کوهرنگ نمودند.

محمدی از راه اندازی ده کانال اطلاع رسانی در فضای مجازی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات، سرگرمی، معرفی کتاب و فیلم، و ارائه راهکار در زمینه مشکلات تربیتی از طریق پویش با هم از کرونا می گذریم و برگزاری قرعه کشی و اهداء شارژ به برندگان از دیگر اقدامات همیاران سلامت روان در استان بوده است.

وی به مشارکت سازمان نظام روانشناسی در اجرای برنامه های فضای مجازی و تامین محتوای آموزشی و مشاوره ای  اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع بروشورهای آگاهسازی در بین مناطق محروم و آسیب دیده علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: مقرر شده با پیگیری دفتر مرکزی همیاران در استان و همکاری تسهیلگران اجتماعی در مرحله دوم توزیع هزار و 500 بسته اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در مناطق مذکور در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی