- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

پیشگامی تسهیلگران وهمیاران سلامت روان اجتماعی سراسر استان در پیشگیری از شیوع کرونا

به گزارش پایگاه خبر تحلیلی بروجن سلام ، معصومه محمدی سرپرست اداره کل بهزیستی در دیدار با مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان گفت: اقدامات متنوع  و مشارکت فعالانه این جمعیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق محروم و آسیب دیده قابل تقدیر است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت جمعیت در دو مرحله افزود: در مرحله اول تسهیلگران این جمعیت اقدام به تهیه  و توزیع هفتصد پک بهداشتی شامل مایع ضدعفونی، دستکش و ماسک، دوخت 12 هزار ماسک و صد دست لباس گان و دویست جفت دستکش  توسط شهرستان لردگان، توزیع 350 بسته غذایی توسط تسهیلگران شهرستان های بروجن، سامان و کوهرنگ نمودند.

محمدی از راه اندازی ده کانال اطلاع رسانی در فضای مجازی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات، سرگرمی، معرفی کتاب و فیلم، و ارائه راهکار در زمینه مشکلات تربیتی از طریق پویش با هم از کرونا می گذریم و برگزاری قرعه کشی و اهداء شارژ به برندگان از دیگر اقدامات همیاران سلامت روان در استان بوده است.

وی به مشارکت سازمان نظام روانشناسی در اجرای برنامه های فضای مجازی و تامین محتوای آموزشی و مشاوره ای  اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع بروشورهای آگاهسازی در بین مناطق محروم و آسیب دیده علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: مقرر شده با پیگیری دفتر مرکزی همیاران در استان و همکاری تسهیلگران اجتماعی در مرحله دوم توزیع هزار و 500 بسته اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در مناطق مذکور در دستور کار قرار دارد.