امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: چند طرح روشنایی معابر در سطح شهر بروجن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این طرح‌ها شامل احداث شبکه روشنایی بلوار بهشت، خیابان طوس، خیابان معرفت، اصلاح و بهینه سازی روشنایی خیابان ۱۵ خرداد است که هدف از اجرای آن تسهیل در عبور و مرور مسیرخودرویی، عابرین و بهبود مبلمان شهری بود.

فرهزاد با اشاره به اینکه بهینه سازی شبکه‌های فشار متوسط، فشار ضعیف و توسعه شبکه روشنایی در سطح این شهرستان جزو طرح‌های آتی این شرکت است اضافه کرد: از مردم استان انتظار داریم با توجه شروع فصل گرما و پیک بار مصرف با صرفه جویی و مدیریت مصرف، صنعت برق استان را در تأمین برقی پایدار و مطمئن یاری کنند.

او به غیر قانونی بودن مصرف برق جهت استخراج بیت کوین اشاره کرد و گفت: نصب ماینر‌های بیت کوین در منازل، مناطق صنعتی و کشاورزی با توجه به خسارات آن به شبکه‌های برق رسانی و لوازم برقی منازل مردم خلاف و مقایر با قوانین، مقررات و اصول شرعی است و شهروندان در صورت مشاهده این موضوع، مراتب را ازطریق تلفن پاسخگوی ۱۲۱ گزارش دهند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی