- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

کشاورزان فرادنبه ای مطالبات خود را دریافت کردند/ چهار خطه بروجن به شهرکرد تکمیل می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری، جلسه بررسی وضعیت محور چهار خطه بروجن _ شهرکرد به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان و نماینده شرکت ساخت و توسعه راه های کشور برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: 3/2 کیلومتر از مسیر 62 کیلومتری شهر بروجن تا شهرکرد حد فاصل شهرهای فرادنبه تا سفید دشت به صورت جاده دو طرفه بوده که با پرداخت مطالبات مالکین و کشاورزان، عملیات احداث قطعات باقیمانده از امروز پنج شنبه آغاز شد.

مسعود ملکی افزود: طبق نظریه کارشناسی بیش از 27 میلیارد ریال از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به منظور رفع معارض اراضی حاشیه این محور شامل هزینه عرصه و تأسیسات کشاورزی به مالکین و کشاورزان فرادنبه ای پرداخت شده است.

وی بیان کرد: احداث این طرح عمرانی نیازمند 1000 متر مکعب خاکریزی، 50 هزار متر مکعب اساس، 8 دهانه پل و 30 هزار تن آسفالت بوده که با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار ظرف 3 ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

گفتنی است شهرستان بروجن دارای 142 کیلومتر راه اصلی بوده که با تکمیل چهار خطه بروجن به شهرکرد، همچنان 56 کیلومتر از راه های این شهرستان در محور های بروجن به لردگان ، بروجن به شهرضا، سفید دشت به زرین شهر و سه راهی بلداجی به سه راهی زوردگان نیازمند اجرای طرح چهار خطه است.