- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

بوی نامطبوع دربروجن برطرف شود/یک سال باقیمانده کارکنیدتاخاطره خوشی دراذهان بماند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام  ، امام جمعه بروجن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان، گفت: در اوایل انقلاب اسلامی منافقین مغزهای متفکر اسلامی را مورد هدف قرار داده تا مانع از شکل‌گیری تئوری‌پردازی در نظام اسلامی شده و کشور به سمت تحجر و تعصب‌ کشیده شود.

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق افزود: شهیدبهشتی یک ملت بود؛ جمله تاریخی امام(ره)درباره شهیدبهشتی یک دنیا سخن است چرا که تفکر بهشتی زیربنای خط فکری مسئولین جمهوری اسلامی ایران بوداین شهید والا مقام خدمت را برای خود افتخار می‌دانست  و می‌فرمود ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت.

خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که طی چند سال اخیر تأسیسات هسته‌ای کشورمان بارها توسط بازرسان آژانس بین‌المللی بازدید شده و راستی‌آزمایی صورت گرفته امّا رئیس آرژانتینی این آژانس همچنان به آمریکا خوش‌خدمتی کرده تا ایران را محدود نماید.

هراتی مطلق افزود: 7 سال از برجام گذشته و چیزی عاید جمهوری اسلامی ایران نشده امّا هنوز عده‌ای در داخل تمام کارها و برنامه ها را به آمریکا گره زده و با وجود صدور قطعنامه علیه ایران باز هم نمی‌فهمند و دَم از تعهد به برجام می‌زنند.

وی لفزود: صدورقطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران درآژانس هسته‌ای توسط رئیس آرژانتینی وفا داربه آمریکا وحامی رژیم صهیونیستی نشان داد که اعتمادبه دشمن باعث پس‌گردنی از ناحیه خداست. ۷سال سرنوشت کشور را به برجام گره زدندکه اگربه داخل تکیه می‌کردند و روی منابع داخلی کار می‌شداوضاع بهتر از این بود لذا دولت این یکسال باقیمانده راتلاش کند، کارکند تا مردم خاطره خوشی از دولت داشته باشند.

امام جمعه بروجن عنوان داشت مدتی است بوی نامطبوع قطب صنعتی مردم بروجن را آزار می‌دهد مسئولین محترم عنایت کنند این بوی آزار دهنده رفع شود برخی بیماران ریوی و… درخواست دارند به این موضوع رسیدگی گردد.