- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

آغاز عمليات بهسازی و آسفالت مسير دسترسی بيمارستان بروجن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن گفت: عملیات احداث مسیر دسترسی بیمارستان 239 تختخوابی شامل 6 هزار متر مکعب خاکبرداری، 3 هزار متر مربع خاکریزی و 5 هزار متر جدول کشی بوده که از سال گذشته با به کارگیری ماشین آلات سنگین واحد عمران در حال انجام است.

مسعود ملکی بیان کرد: عملیات آسفالت این مسیر نیز به طول یکهزار و 100 متر و مساحت دوازده هزار و 800 متر مربع در فاز اول از امروز سه شنبه آغاز شده و ظرف مدت 2 روز آینده با قول مساعد استاندار چهارمحال و بختیاری مبنی بر تأمین اعتبار 12 میلیاردی تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکمیل مسیرهای دسترسی به بیمارستان شامل احداث کنار گذر و طراحی میدان در 3 فاز پیش بینی و طراحی شده، افزود: این طرح نیازمند 75 میلیارد ریال اعتباربوده که با تخصیص اعتبارات استانی و شهرستانی عملیاتی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، عملیات احداث بیمارستان 239 تختخوابی بروجن از سال 87 در ضلع شمال شهر آغاز و بهمن ماه 98 پس از تجهیز و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی به بهره برداری رسید و برای احداث و تجهیز این مجتمع بزرگ درمانی افزون بر 130 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.