امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار بروجن در بیستمین جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا در چهار محال وبختیاری تاکنون 370 مورد مثبت قطعی در شهرستان بروجن شناسایی شده و 12 نفر جان خود را از دست داده اند.
مسعود ملکی با بیان اینکه 25 بیمار جدید در بخش کرونای بیمارستان ولی عصر (عج) بستری می‌باشند تأکید کرد: قطع زنجیره انتقال کرونا و پیشگیری از این بیماری ویروسی همچنان نیازمند همراهی خیران، همکاری و مشارکت همه دستگاه ها و عزم جدی آحاد جامعه است.
ملکی اظهارکرد: کلیه اماکن تفریحی و گردشگری، بقاع متبرکه، مدارس، دانشگاه ها، باشگاه های ورزشی پربرخورد، استخرهای سرپوشیده، آرایشگاه های زنانه و … تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
وی افزود: برگزاری هرگونه اجتماع فرهنگی و مذهبی، مراسم عزا و شادی و مجالس با تجمع بالا ممنوع است.
ملکی با بیان اینکه همچنان بازرسی ها و نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در همه بخش ها ادامه دارد افزود: با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.
فرماندار بروجن با تشکر از تلاش‌های کلیه دست‌ اندرکاران مربوطه در راستای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ضروری است از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای مقابله با این ویروس استفاده و هماهنگی های لازم انجام شود و با حساسیت بیشتر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را دنبال می‌کنیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی