- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

۹ کشته و زخمی در برخورد اتوبوس وکامیون در گردنه “قمیشلو”

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام  ، ساعت 4 و 45 دقیقه بامداد امروز تصادف یک اتوبوس مسافربری “مان” با کامیون کشنده “ولوو” در محور در محور بروجن به اصفهان در گردنه “قمیشلو” اعلام گردید.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال وبختیاری با اشاره به حضور 6 دستگاه آمبولانس اورژانس در محل حادثه افزود: سه تن از مصدومان حادثه به بیمارستان بروجن و سه تن دیگر به بیمارستان مبارکه منتقل شدند.

به گفته رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به تصادف امروز یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی گفت: در این حادثه، پنج آقا و یک خانم مصدوم شدند و جنسیت سه نفری هم که در دم جان باختند، آقاست.

در این حادثه شش واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر اصفهان و چهارمحال وبختیاری به محل حادثه اعزام شدند، متاسفانه بر اثر این حادثه راننده 27 ساله و سرنشین کامیون کشنده و یکی از سرنشینان اتوبوس در دم فوت و 5 نفر از مسافران نیز مجروح شدند.

اتوبوس مربوط به خط بوشهر – اصفهان و تریلر از خوزستان به سمت اصفهان در حال حرکت بوده است، علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده و گروهی از کارشناسان تصادفات رانندگی در حال بررسی علت این حادثه هستند.