امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری گفت:در پی مراجعه نماینده حقوقی یک شرکت خصوصی شهرستان بروجن مبنی برانتشار اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فرد و یا افرادی ناشناس بررسی های علمی و فنی  توشط کارشناسان پلیس فتا برای کشف پرونده آغاز شد.

وی افزود: اقدامات فنی و تخصصی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجن منجر به شناسایی متهم که خانمی 35 ساله بود، منجر شد.

این مقام مسئول ادامه داد : پس از احضار متهم ، در خصوص موضوع از وی تحقیق به عمل آمد که درمواجه با ادله دیجیتال، ضمن اقرار به اقدام خود اعلام داشت انگیزه خاصی از انتشار محتواها علیه شرکت مذکور را نداشتم و نمی دانستم که انتشارمحتوای کذب در فضای مجازی جرم محسوب می شود.

رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جهل به قانون رافع مسئولیت نیست ، از کاربران درخواست کرد: ضمن مطالعه و مدنظر قرار دادن قوانین حاکم برفضای مجازی همانند فضای حقیقی، متعهد به رعایت اصول اخلاقی، شرع وعرف جامعه باشند و قبل از ارسال هرگونه محتوایی در این فضا، به عواقب و تبعات آن فکرکنند و نیز در صورت نیاز به مشاوره به سایت پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی