- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

نشست رئیس پلیس چهارمحال وبختیاری با فعالان ومدیران فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سردار منوچهر امان‌اللهی ظهر امروز در در نشست تعاملی مدیران و فعالان فضای مجازی، نقش فضای مجازی‌ را در همه امور روشن دانست و اظهار داشت: فضای مجازی جزو لاینفک امور روزمره فردی، اجتماعی، سیاسی و … است. اثرگذاری بالای فضای مجازی، سرعت انتقال و طیف گسترده آن اهمیت آن‌ را دوچندان ساخته است.

وی با تاکید بر آموزش همگانی در سطح جامعه در بستر فضای مجازی تصریح‌کرد: در شرایطی که دشمن یاس و نا امیدی و استرس را القا می‌کند، فعالان این بخش می‌توانند امنیت روانی جامعه را تامین‌ کنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری با تاکید بر بیان‌ حساب شده و صحیح انتقاد در فضای مجازی تصریح کرد: فعالان این‌ فضا به عنوان صاحبان یک تریبون فراگیر می‌توانند با ادبیات درست، مطالبات مردم‌ و مخاطبان خود را تامین‌ و پیگیری کنند، باید بین کسانی که در فضای مجازی دلسوزانه برخورد میکنند و کسانی که سعی در ایجاد ناامنی ذهنی و روانی دارند تفاوت قائل بود.

سردار امان‌اللهی ادامه داد: به تمامی معاونان نیروی انتظامی ابلاغ می‌کنم که به صورت مستمر با رسانه‌ها ارتباط داشته باشند و بر این باورم هیچ موضوع محرمانه‌ای نداریم که بخواهیم از رسانه‌ها مخفی کنیم.

وی با اشاره به حساسیت‌های فعالیت در فضای رسانه گفت: بنده هیچ شانی جز خدمت به مردم برای خودم قائل نیستم و آمادگی دارم در هر زمان و هر مکانی که فعالان فضای مجازی و رسانه‌های انقلاب تشخیص دهند حضور پیدا کنم تا در موضوعاتی که مدنظر آن‌ها باشد گفت‌وگو کنیم.

سردار امان‌اللهی تاکید کرد: از فعالان این عرصه مهم انتظار می‌رود در صورت مشاهده تخلف و کم‌کاری از سوی یک فرد خاطی زحمات کل مجموعه را نادیده نگیرند و با ادبیاتی صحیح به طرح انتقاد و مطالبه بپردازند، نیروی انتظامی در بحث آموزش نیروهای خود به جد در حال تلاش و برنامه ریزی است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مجموعه انتظامی به خصوص پلیس فتا همواره مشوق فعالیت‌های رسانه‌ها در زمینه‌های مطالبه‌گری صحیح خواهد بود و از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

وی از برخورد جدی با ارازل‌ و اوباش در هر نقطه ای بشدت ادامه خواهد داشت و تشدید خواهد شد و کسانی که به هر نحوی دنبال بر هم زدن امنیت‌ مردم استان باشند در امان نخواهند بود وما بر اساس داشته های سازمان برخورد با سرقت، قاچاق کالا، توزیع مواد مخدر‌ و … را پیگیری نموده‌ایم‌

امان‌اللهی افزود از فضای مجازی انتظار می‌رود در حوزه فرهنگ سازی، راهنمایی و رانندگی هم کمک حال ما باشند

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در پایان خاطرنشان کرد: به علت در پیش‌ بودن اربعین، هفته نیروی انتظامی‌ از 27 مهر آغاز و تا 2 آبان ماه با شکوه هر چه بیشتر با شعار‌‌ “با هم‌ برای امنیت و سلامت” برگزار می‌شود.