- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

هیچ‌ تجمعی در روز اربعین در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری نداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام،حجت‌الاسلام والمسلمین علی مهرابی با اشاره به برنامه‌های اربعین گفت: اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز استان، مطابق دستورات ستاد مبارزه با کرونا عمل کرده و زیارت اربعین حسینی را راس ساعت ١٠ صبح به صورت پخش مستقیم از بقاع و اماکن متبرکه و حرم امام رضا(ع) و کربلای معلی داریم.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در کنار قرائت و پخش زیارت اربعین، فضای مجازی را از دست نمی‌دهیم و هیئت مجازی در دهه آخر صفر در حال برگزاری‌ است.

مهرابی با بیان اینکه روضه‌خوانی مجازی به صورت روزانه در فضای مجازی بقاع متبرکه انجام می‌شود، توضیح داد: هر یک از بقاع متبرکه استان، بسترهایی را در شبکه مجازی برای نشر و انعکاس محتوا و برنامه‌ها دارند و مبلغین مجرب ما از قم بر این شبکه‌ها نظارت دارند.

وی تصریح کرد: نذورات و موقوفات منطبق با اربعین امسال در قالب سبدهای معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شوند، همچنین توزیع غذا درب منازل و پک بهداشتی جزو برنامه‌های این اداره در ایام اربعین است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: هیچ‌گونه پیاده‌روی و تجمع اربعین حسینی در بقاع و اماکن متبرکه استان نداریم.