امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

فرمانده انتظامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام گفت: در پی وقوع قتل مرد جوان با ضربه سلاح سرد (چاقوی آشپزخانه) در یکی از خیابان‌های شهر بروجن، مأموران پلیس مشغول به تحقیق در مورد این پرونده شدند.

وی گفت: در بررسی‌های پلیس مشخص شد مرد جوانی بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است.

سرهنگ احمدی عنوان داشت: پلیس بلافاصله تحقیقات برای شناسایی قاتل آغاز که با بررسی‌های پلیس با انجام کار اطلاعاتی وشناسایی ، و سحرگاه امروز در مخفیگاهش طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل دستگیر شد.

وی با اشاره به بازسازی صحنه جرم توسط قاتل افزود: در بازجویی‌های اولیه قاتل به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه را اختلاف‌های قبلی با مقتول عنوان نموده است. و پس از تکمیل وجمع آوری مستندات تحویل مقام‌های قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن در ادامه با اشاره به اهتمام پلیس در برخورد با مجرمان، اشرار و آنهایی که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی می شوند، به آنها هشدار داد شهرستان بروجن محل انجام شرارت نیست.

وی تصریح کرد: همکاران ما در بخش های مختلف قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه عرض اندام به عده ای فرصت طلب و سودجو که تصور می کنند در دام قانون گرفتار نخواهند شد، نمی دهند.

سرهنگ احمدی در پایان ارتقاء امنیت در جامعه را جزو وظایف ذاتی پلیس عنوان و از شهروندان خواست هرگونه ناامنی که مشاهده کردند موضوع را به سرعت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی