- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

پایان جنایت قتل با چاقوی آشپزخانه در بروجن

فرمانده انتظامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام [1] گفت: در پی وقوع قتل مرد جوان با ضربه سلاح سرد (چاقوی آشپزخانه) در یکی از خیابان‌های شهر بروجن، مأموران پلیس مشغول به تحقیق در مورد این پرونده شدند.

وی گفت: در بررسی‌های پلیس مشخص شد مرد جوانی بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است.

سرهنگ احمدی عنوان داشت: پلیس بلافاصله تحقیقات برای شناسایی قاتل آغاز که با بررسی‌های پلیس با انجام کار اطلاعاتی وشناسایی ، و سحرگاه امروز در مخفیگاهش طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل دستگیر شد.

وی با اشاره به بازسازی صحنه جرم توسط قاتل افزود: در بازجویی‌های اولیه قاتل به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه را اختلاف‌های قبلی با مقتول عنوان نموده است. و پس از تکمیل وجمع آوری مستندات تحویل مقام‌های قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن در ادامه با اشاره به اهتمام پلیس در برخورد با مجرمان، اشرار و آنهایی که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی می شوند، به آنها هشدار داد شهرستان بروجن محل انجام شرارت نیست.

وی تصریح کرد: همکاران ما در بخش های مختلف قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه عرض اندام به عده ای فرصت طلب و سودجو که تصور می کنند در دام قانون گرفتار نخواهند شد، نمی دهند.

سرهنگ احمدی در پایان ارتقاء امنیت در جامعه را جزو وظایف ذاتی پلیس عنوان و از شهروندان خواست هرگونه ناامنی که مشاهده کردند موضوع را به سرعت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.