- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

جذب 38 ميليارد تومان طرح اشتغال پايدار روستايی و عشايری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از  روابط عمومی فرمانداری، جلسه کمیته اشتغال شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با بیان اینکه تا کنون در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری افزون بر 38 میلیارد تومان جذب شده است گفت: این میزان تسهیلات برای اشتغالزایی 728 نفر به 369طرح پرداخت شده است.
مسعود ملکی اظهار کرد: وجود تالاب های مهم ملی و بین المللی، بناهای تاریخی، مراکز گردشگری و تفریحی در شهرستان بروجن بهترین مکان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، جذب گردشگران و باعث فراهم بودن زمینه های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان شده است.
ملکی طرح‌های کشاورزی را زمینه‌ساز توسعه و اشتغال پایدار عنوان کرد و گفت: ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی و رفع مشکلات آنها از اولویت‌های شهرستان است و همچنین واحدهای تولیدی_صنعتی که ظرفیت توسعه داشته باشند جهت رفع مشکل سرمایه در گردش حمایت خواهند شد.
وی با توجه به اینکه کشاورزی و گردشگری مهم ترین محورهای توسعه روستایی در روستاهای این شهرستان بوده افزود: بهره گیری از ظرفیت های موجود در این بخش ها ضرورتی انکارناپذیر است.
ملکی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی و حمایتی طرح های اشتغالزایی با محور تولید و محرومیت زدایی در روستا ها را که نیاز به تسهیلات دارند به بسیج سازندگی شهرستان بروجن معرفی کنند.