- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

اعمال محدودیت های شدید از اول آذر در شهرستان بروجن

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به محدویت های جدید کرونا، گفت: ازابتدای آذر ۹۹ به مدت دو هفته کلیه صنوف به جز مراکز ضروری تعطیل خواهد بود؛ وی همچنین گفت: ورود خودروهای غیربومی ممنوع و ازساعت ۹ شب تا ۴ صبح محدویت تردد اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، مسعود ملکی با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان بروجن در بحث کرونا، گفت: از ابتدای آذر ماه به مدت دو هفته کلیه صنوف در این شهرستان تعطیل و تنها مراکز ضروری مجاز به فعالیت می باشند.

وی خاطرنشان کرد: تنها مراکز ضروری از جمله “مراکز درمانی و امدادی، داروخانه، سوپر مارکت و فروشگاه های تأمین مایحتاج ضروری، مراکز ارائه خدمات عمومی شامل آب، برق، گاز و…” مجاز به فعالیت می باشند.

ملکی با تأکید بر این که همچنان برگزاری هرگونه اجتماع فرهنگی و مذهبی، مراسم عزا، شادی و مجالسی که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستاهای شهرستان ممنوع است، گفت: کلیه آموزش های مدارس به صورت غیر حضوری می باشد.

وی اضافه کرد: ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان ممنوع بوده و از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

فرماندار بروجن با بیان این که پلمپ ۱۵ روزه واحدهای صنفی و جریمه یک میلیون تومانی رانندگان ضمانت اجرایی محدودیت های جدید کرونایی خواهد بود، گفت: طی مدت مذکور حضور و وضعیت کاری پرسنل ادارات به میزان یک سوم خواهد بود.