امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

مجید حیدری در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام، اظهار کرد: در پی وقوع آبگرفتگی در استان خوزستان و شهرهای حومه که باعث زیر آب رفتن بسیاری از خانه‌ها شده است؛ بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود شده اند.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام، با تاکید بر ضرورت کمک‌رسانی هرچه سریعتر به این مناطق عنوان کرد: به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده قرار گاه جهادی امام رضا علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست برای هموطنان خود در استان خوزستان کرده است.
وی، خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شمال، لباس گرم، اقلام خوراکی، پمپ لجن کش، بیل، فرقون، وسایل گرمایشی و چادر را به دفتر قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام واقع در شهرکرد، میدان قدس، جنب مسجد النبی ص تحویل دهند.
این مقام مسئول با بیام اینکه این کمک‌ها با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام و مجمع جهادگران بسیج سازندگی به دست آسیب دیدگان خواهد رسید، افزود: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۸۲۸۰۶۳۸۳۵۳ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۲۹۴۱۵۵۴۶ به نام این قرارگاه واریز نمایند.

گفتنی است؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا درخواست می‌شود کمک‌های عیر نقدی به صورت بسته بندی تحویل این قرار گاه داده شود

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی