امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: مجموع موارد مثبت شناسایی شده در مراکز سرپایی و بیمارستان بروجن ۳۶۳۰ نفر می باشد و شمار جانباختگان قطعی در شهرستان بروجن تا کنون۱۴۰ نفر می باشد.
مسعود ملکی اظهار کرد: همچنان هرگونه اجتماع فرهنگی، مذهبی، مراسم شادی، عزا و مجالسی که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستاهای شهرستان ممنوع است و با متخلفان احتمالی برخورد جدی می شود.
ملکی با تشکر از اصناف و بازاریان که همراهی و همکاری خوبی در اجرای مصوبات ستاد کرونا داشتند افزود: در روزهای منتهی به شب یلدا از تجمع در مقابل قنادی ها، میوه فروشی ها و آجیل فروشی ها جلوگیری شود.
وی خواستار تشدید بازرسی ها و نظارت ها بر بازار و اصناف در سطح شهرستان شد و تاکید کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت دستورالعمل ها با متخلفان احتمالی برخورد قانونی و به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
فرماندار بروجن گفت:فعالیت کلیه صنوف روز یکشنبه مورخ 30 آذر 99 در شهرهای 6 گانه از ساعت 18 ممنوع بوده و تنها مراکز امدادی و خدماتی مجاز به فعالیت می باشند.
مسعود ملکی با اشاره به وضعیت نارنجی این شهرستان گفت: به منظور کمک به فاصله گذاری اجتماعی از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح همچنان محدودیت تردد اعمال خواهد شد.
ملکی با بیان اینکه برگزاری شب یلدا به روال سال های قبل می تواند موجب افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری شود؛ بر برگزاری یلدای مجازی و ماندن در خانه تاکید کرد.
وی گفت: از ظرفیت صدا وسیما، رسانه ها و فضای مجازی برای ترغیب و تشویق مردم به برگزاری یلدای مجازی و ماندن در خانه استفاده شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی