- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

ایمن سازی ورودی شهرک صنعتی خادم القرآنی بروجن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،جلسه بررسی و رفع مشکل ورودی و خروجی شهرک صنعتی خادم القرآنی بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: تردد روزانه 5 هزار خودروی سنگین ناشی از فعالیت 412 طرح و واحد تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی بروجن از یک سو و نبود تقاطع ایمن در اتصال به جاده بروجن به مبارکه از سوی دیگر، باعث افزایش حوادث جاده ای و کاهش ایمنی در ورودی این شهرک شده است.
مسعود ملکی افزود: پس از بررسی نظرات کارشناسی، طرح های ارائه شده توسط دستگاه های ذیربط و اقدامات فنی مبنی بر احداث میدان، زیر گذر و یا پل روگذر توسط دستگاه های راه سازی، ایمن سازی قطعه مذکور اجرایی شده تا زمینه دسترسی ایمن و آسان به شهرک صنعتی، دانشگاه آزاد و دانشکده فنی پسران فراهم شود.
فرماندار بروجن همچنین اظهار داشت: در احداث و توسعه واحدهای جدید صنعتی در شهرک های صنعتی شهرستان بروجن خصوصا واحدهای شیمیایی و پتروشیمی، رعایت استانداردهای زیست محیطی از اولویت های صدور مجوز احداث بوده که باید در دستور کار متقاضیان، سرمایه گذاران و نهادهای متولی قرار بگیرند.