امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،ظهر دوشنبه طی مراسمی در شهرستان بروجن۲۳ پروژه با حضور معاون استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن و مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان بروجن در این مراسم با اشاره به افتتاح ۲۳ پروژه و طرح در این شهرستان، گفت: با بهره برداری از این تعداد پروژه زمینه اشتغال ۷۰ نفر در این منطقه فراهم شد.

مسعود ملکی گفت: این پروژه‌ها و طرح‌ها در بخش‌های زیر ساختی، کشاورزی، صنعتی و… است.

فرماندار شهرستان بروجن :مهم‌ترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شامل اصلاح شبکه‌های روشنایی، زیرساخت‌های شهری و روستایی، گلخانه، ساماندهی گلزار شهدا، زیرساخت‌های صنعتی، توسعه شبکه‌های توزیع گاز، روکش آسفالت، سالن ورزشی، نساجی، تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی یک‌بار مصرف، نایلون و نایلکس است.
فرماندار بروجن همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح جدید در شهرستان بروجن به‌مناسب دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها با کاربری زیرساخت ۷۳ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال اعتبار هزینه در نظر گرفته شده است.
وی گفت: همزمان با دهه فجر سال‌جاری افزون‌بر یک‌هزار و ۲۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با محوریت مردم در شهرستان بروجن اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی