- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

افتتاح ۲۳ طرح در شهرستان بروجن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،ظهر دوشنبه طی مراسمی در شهرستان بروجن۲۳ پروژه با حضور معاون استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن و مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان بروجن در این مراسم با اشاره به افتتاح ۲۳ پروژه و طرح در این شهرستان، گفت: با بهره برداری از این تعداد پروژه زمینه اشتغال ۷۰ نفر در این منطقه فراهم شد.

مسعود ملکی گفت: این پروژه‌ها و طرح‌ها در بخش‌های زیر ساختی، کشاورزی، صنعتی و… است.

فرماندار شهرستان بروجن :مهم‌ترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شامل اصلاح شبکه‌های روشنایی، زیرساخت‌های شهری و روستایی، گلخانه، ساماندهی گلزار شهدا، زیرساخت‌های صنعتی، توسعه شبکه‌های توزیع گاز، روکش آسفالت، سالن ورزشی، نساجی، تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی یک‌بار مصرف، نایلون و نایلکس است.
فرماندار بروجن همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح جدید در شهرستان بروجن به‌مناسب دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها با کاربری زیرساخت ۷۳ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال اعتبار هزینه در نظر گرفته شده است.
وی گفت: همزمان با دهه فجر سال‌جاری افزون‌بر یک‌هزار و ۲۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با محوریت مردم در شهرستان بروجن اجرا خواهد شد.