امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایجاد فضای شادی و نشاط اجتماعی ، تولید آثار فاخر فرهنگی هنری ، شناسایی و معرفی کارآفرینان برترسال و پیشکسوتان فرهنگی هنری شهرستان بروجن از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد

شریفی افزود:با اجرای این جشنواره قابلیت های منطقه و شهرستان بروجن و ظرفیت های گردشگری ، فرهنگی و هنری در قالب آثار هنری به مردم معرفی می شود و این برنامه می تواند فتح بابی برای تعامل هر چه بیشتر هنرمندان منطقه و شهرستان بروجن با سایر شهر ستانهاو کشور باشد.

داریوش رضوانی مدیرکل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست آداب و رسوم ، جشن ها ، سوگواری ها ، بازی ها و سنت های بومی ، زیبایی های منطقه چغاخور و شهرستان بروجن ، معرفی پیشکسوتان و .. با تدوین بخش های فرهنگی هنری و گردشگری از موضوعات این جشنواره است  .

سید حسین نژاد حسینی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بخش ادبی جشنواره فراخوان اشعار شاعران استان با محوریت موضوعات و اهداف جشنواره تدوین و اعلام و آثار فاخر جمع آوری و در اختتامیه جشنواره تجلیل می شوند

شهرام فرجی معاون هنری سینمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز بخش های تئاتر خیابانی ، تجسمی (نقاشی) عکاسی ، کلیپ و تولید فیلم کوتاه ، موسیقی با توجه به موضوع و محورهای فراخوان جشنواره در نیمه اول سال جمع آوری می شوند

معاون اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان در این نشست آمادگی آن  اداره کل را جهت برپایی نمایشگاه و غرفه صنایع دستی ، سوغات و غرفه های نمایشگاهی و معرفی منطقه گردشگری چغاخورو شهرستان بروجن  در زمان اختتامیه جشنواره اعلام کرد

وی ادامه داد: وجود تالاب ها ازجمله تالاب چغاخور در استان چهارمحال و بختیاری زمینه توسعه گردشگری این استان رانیز  فراهم کرده است.

علی اسداللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن از اجرای این جشنواره به عنوان یک برنامه اولویت دار فرهنگی هنری با معرفی  هنر مندان شهرستان بروجن  استقبال می کند.

شایان ذکر است زمان اختتامیه و برنامه های جنبی این جشنواره تابع نظر ستاد استانی مقابله با کرونا متعاقبا پس از نهایی شدن و انتشار فراخوان و پوستر جشنواره اعلان عمومی خواهد شد .

خاطر نشان می شود تالاب بین المللی چغاخور با مساحت ۲۳۰۰ هکتار است که در دامنه ارتفاعات کوههای منظقه چغاخور در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد و در نزدیکی شهر بلداجی  شهرستان بروجن قرار دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی