امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،اولین نشست توجیهی آموزشی داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین شهرستان، رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان و رئیس هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی در فرهنگسرای بروجن برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن تشکر از حضور داوطلبان در عرصه انتخابات و فراهم آوردن زمینه مشارکت مردم گفت: شوراهای شهر و روستا از ارکان تصمیم گیری است که با رای مردم انتخاب می شوند و فراهم آوردن زمینه مشارکت مردم در انتخابات یکی از مباحثی است که در همه ادوار مورد تاکید بوده است.
مسعود ملکی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی که انتخابات را مظهر اقتدار ملی و نماد مردم سالاری دینی بیان کردند اظهار کرد: همواره مولفه‌های مهمی نظیر بی‌طرفی، قانونمداری، امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت جزو جدایی‌ناپذیر انتخابات در کشور بوده است و داوطلبان باید با رعایت قانون در ایجاد این مولفه ها و برگزاری یک انتخابات سالم تلاش کنند.
ملکی ضمن دعوت از داوطلبان این دوره به اجرای صحیح قوانین و مقرارت انتخاباتی به مقوله ی رعایت اصل بی طرفی و رعایت عدالت در برابر داوطلبان اشاره کرد و تاکید کرد: داوطلبان باید تلاش خود را برای زمینه سازی مشارکت حداکثری مردم به کار بندند و نسبت به قوانین انتخابات متعهد باشند.
وی افزود: همه خواهان انتخابات عادلانه، سالم و بی طرف می باشند که مهمترین وظیفه داوطلبان معرفی و شناخت خود به مردم جهت انتخاب فرد اصلح باید در چارچوب قانونی باشد.
ملکی گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی به عنوان تنها راهکار برای حفظ ایمنی و سلامت عمومی ضرورتی جدی است و باید دستورالعمل های بهداشتی در ستادهای تبلیغاتی رعایت شود.
فرماندار بروجن به مصادیق تخلفات و جرایم انتخاباتی اشاره داشت و افزود: رعایت اخلاق در انتخابات بسیار مهم است و لازم است تمامی داوطلبان، قانون های انتخاباتی را بخوانند و ابهامات خود را از ستاد انتخابات پیگیر شده و رفع نمایند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی