امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۲۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام  به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی بروجن: مهندس ولییان در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان بروجن به‌همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر از پروژه تقاطع غیرهم‌سطح مسیر دسترسی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) این شهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این طرح از 18 اردیبهشت‌ماه امسال و پیشرفت فیزیکی 30 درصدی آن تاکنون افزود: این طرح تا آبان‌ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
ولییان تاکید کرد: پل روگذر مسیر دسترسی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) بروجن از نظر وسعت و اعتبار یکی از پروژه‌های بزرگ چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.
وی یادآور شد: برای ساخت پل روگذر مسیر دسترسی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) بروجن شامل عرشه بتُنی، رمپ و لوپ‌ها نیاز به اعتبار 230 میلیارد ریال دارد
ولییان اظهار داشت: در روند اجرای این تاکنون بیش از 34 هزار مترمکعب خاک‌برداری و 12 هزار متر مکعب خاک‌ریزی شده است.
فرماندار شهرستان بروجن نیز گفت: سرعت عمل شهرداری بروجن برای ساخت این پروژه از روند مطلوبی برخوردار است.
مسعود ملکی تأکید کرد: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجن همکاری و هماهنگی قابل قبولی برای تسریع در روند اجرای طرح‌های توسعه شهری مانند پل روگذر مسیر دسترسی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) این شهر دارند.
وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح زمینه دسترسی آسان و بهتر به بیمارستان ولی‌عصر (عج)، پیست دوومیدانی شهدای ورزشکار و فازهای یک و سه صنایع نیمه‌مزاحم بروجن فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی