امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی یروجن سلام ، حسینعلی مقصودی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر فرادنبه، ضمن تبریک شروع بکار شورای جدید در این شهر، ارتباط با شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها را ضروری خواند.

وی به پروژه های این اداره کل در شهرستان بروجن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اخیرا قطعه ۱۲ کیلومتری فرادنبه _سفیددشت در محورشهرکرد _ بروجن به بهره برداری رسید؛ و تنها بخش باقی مانده از این محور، ورودی شهرهای سفید دشت و فرادنبه و خروجی سفیددشت می باشد؛ که به پیمانکار جدید سپرده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری پیشرفت فیزیکی فرهنگسرای فرادنبه را بیش از ۸۰ درصد اعلام کرد و کفت: متأسفانه تخصیص اعتبارات این بخش در سال های اخیر با مشکل جدی مواجه بوده است؛ و امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب در سال جاری، این پروژه که ساخت آن از سال ۸۴ آغاز شده، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر فرادنبه نیز ضمن تأکید بر همکاری مستمر با اداره کل راه و شهرسازی، خواهان پیگیری حصارکشی و محوطه سازی سالن مدیریت بحران این شهر شد.

محمد ملک محمدی به زمین های پیش خرید شده در سال های گذشته توسط اهالی شهر فرادنبه و عدم تحویل آنها به متقاضیان اشاره کرد؛ و خواستار حل مشکل و تعیین تکلیف این زمین ها شد.

بررسی تداخل اراضی قطب دامی و شهرک کشاورزی فرادنبه با اراضی اداره کل راه و شهرسازی و درخواست واگذاری زمین برای خانه عالم این شهر، از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی