- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

سازهای دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور در بروجن کوک می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام [1] ، ابراهیم شریفی در جلسه برنامه ریزی برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور گفت: فراخوان دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین بهمن ماه سال گذشته منتشر شد که علاقه مندان می توانستند آثار خود را تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ هجری شمسی به دبیرخانه دائمی جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ارسال کنند.

وی افزود: تاکنون یازده دوره از این جشنواره با حضور هنرمندان و گروه های موسیقی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، هرمزگان، همدان، مرکزی، زنجان، و کرمان برگزار شده است.

ایشان در ادامه تصریح کرد: با توجه به شیوع و همه گیری ویروس کرونا به دلیل رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی این جشنواره به مدت دوسال برگزار نشد که انشاءالله امسال از تاریخ ۲۹ آبان تا یکم آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای بروجن برگزار می شود.

شریفی خاطر نشان کرد: بیش از یکصد اثر در دو بخش تکنوازی و گروه نوازی از استان ها به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین ارسال شده است.

وی تأکید کرد: این آثار توسط حمید توفیقی بروجنی، کاوه معتمدیان دهکردی و فرهنگ تیرگیر که از هنرمندان مطرح موسیقی استان و کشور می باشند داوری و بازبینی می شوند که از بین آنها تعداد ۲۵ اثر تکنوازی و ۱۰ اثر گروه نوازی به مرحله نهایی و رقابتی جشنواره راه می یابند.

شایان ذکر است دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور از ۲۹ آبان تا یکم آذر ماه ۱۴۰۰ هجری شمسی در فرهنگسرای بروجن برگزار می شود