امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبری تحلیلی بروجن سلام، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر پنج شنبه در ادامه برنامه سفر دو روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری با حضور در شهرستان بروجن و شهرک صنعتی شهرستان از مجموعه صنعتی نساجی نگین بازدید و خط تولید نخ POY میکرو فیلامنت این مجتمع صنعتی را افتتاح کرد.

فرماندار شهرستان بروجن روز پنجشنبه در آیین افتتاح خط تولید نخ POY میکروفیلامنت مجتمع نساجی نگین شهرستان بروجن تاکید کرد: مجتمع نساجی بروجن متشکل از شرکت‌های نساجی نگین بروجن، رنگین نخ نگین بروجن، پلی بهریس آفاق بروجن و ایلیا نساج مهتاب ایرانیان با هدف تولید انواع نخ‌های فیلامنت پلی‌استر به منظور تامین نیاز تمامی صنایع نساجی تاسیس و بهره‌برداری شده است.
مسعود ملکی تاکید کرد:این مجتمع با بهره‌مندی از برترین فناوری روز جهان(تکنولوژی سال ۲۰۱۸ بارمگ آلمان و وایندر WINGS میکروفیلامنت با DPF ۰/۳) می‌تواند انواع نخ‌های فیلامنت پلی‌استر را با کیفیت و تنوع بالا برای تضمین صنایع پایین دستی تولید کند.
وی افزود:مجتمع نساجی نگین بروجن با رویکرد فعالیت تیمی و همچنین با به کارگیری کارشناسان متخصص و مجرب داخلی و خارجی قابلیت تولید انواع نخهای فیلامنت پلی‌استر را دارد.
ملکی تصریح کرد: این واحد در زمینه تولید نخ‌های تابیده شده، نخ‌های به طور کامل کشیده شده، نخ نیمه آرایش یافته، نخ رنگی، نخ میکروفیلامنت، نخ‌های خودرنگ، نخ‌های رنگ رزین شده، نخ ایر تکسچره و نخ تکسچره با تاب مجازی فعالیت می‌کند.
وی یادآور شد: مجتمع نساجی نگین با سرمایه‌گذاری بیش از یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای ۳۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم داشته است.
فرماندار شهرستان بروجن یادآور شد: این مجتمع با سرمایه‌گذاری جدیدی به ارزش افزون بر یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در طرح توسعه خود انجام داده که سرمایه‌گذاری ارزی خط تولید POY برابر ۳.۵ میلیون یورو و سرمایه‌گذاری ارزی خط DTY به ارزش ۳ میلیون یورو بوده است.
ملکی اظهار داشت:سرمایه‌گذاری جدید برای توسعه آزمایشگاهی و تاسیسات این واحد به ارزش ۴۴۰ میلیارد ریال انجام شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان در سفر ۲ روزه به چهارمحال و بختیاری از بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی استان دیدن می‌کنند.
از ابتدای امسال تاکنون ۴۵۰ فقره جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری صادر شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد رشد داشته است.
هم اینک ۹۰۰ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ هزار نفر، ۱۹۱ معدن با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال و اشتغال یک هزار و ۶۰۰ نفر و ۴۲ هزار واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی