- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

۳۸۷ بازرس وظیفه صیانت از آرای مردم در شعب اخذ رای را بر عهده دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، رییس هیات بازرسی بر انتخابات چهارمحال و بختیاری و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: ۳۸۷ بازرس در استان وظیفه صیانت از آرای مردم در شعب اخذ رای را بر عهده دارند.
الله‌کرم نصیری روز پنجشنبه در جلسه‌ای که با حضور بازرسان ویژه برگزار شد، اظهار داشت: به ازای هر شعبه سیار، یک بازرس و به ازای هر ۳ شعبه اخذ رای ثابت، یک بازرس پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برای افزایش کیفیت انتخابات در روز جمعه به ازای هر شهرستان یک بازرس ویژه انتخاب شده است و به شهرستان محل ماموریت اعزام می‌شود.

نصیری با اشاره به وظیفه فرمانداران در برگزاری انتخابات، تصریح کرد: سلامت، امنیت و رقابت سالم باید در عمل در تمامی حوزه‌ها اجرا شود.

رییس هیات بازرسی بر انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: مردم استان در تمام دوره‌های انتخابات حضوری پرشور در انتخابات دارند که نشان از آگاهی و درک بالای آنها است.

نصیری ادامه داد: هیات بازرسی بلافاصله بعد از ابلاغ زمان شروع انتخابات توسط وزیر کشور، فعالیت خود را در استان آغاز کرد و در همین راستا در ۱۰ شهرستان تابعه هیات های بازرسی شهرستان شکل گرفت.