- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، اقبال عباسی روز یکشنبه با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مورد اثبات شده‌ای از ویروس کرونا در استان شناسایی نشده است، اظهار داشت: تعدادی مراجعه‌کننده در خصوص ابتلا به ویروس کرونا در استان ثبت شده و از این افراد آزمایشاتی گرفته شده است، اما تاکنون ابتلای هیچ یک از این موارد به کرونا ویروس ثابت نشده است.

وی افزود: شایعاتی در خصوص ابتلای به ویروس کرونا در استان در فضای مجازی منتشر شده است که توصیه می‌شود مردم نسبت به این شایعات بی‌توجه باشند و اخبار صحیح را تنها از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند.

عباسی تصریح کرد: با این وجود بسیاری از دانشجویان و والدین دانش‌آموزان با توجه به نگرانی‌هایی که در این خصوص وجود دارد خواستار تعطیلی دانشگاه و مدارس بودند که برای اطمینان خاطر مردم، تصمیم بر تعطیلی این مراکز آموزشی گرفته شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین متولیان امر از صدور مجوز برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و همایش‌ها خودداری کنند.

عباسی افزود: در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه اماکن، سرویس‌های عمومی و اتوبوس‌ها ضدعفونی می‌شوند.

وی افزود: در پایان هفته با توجه به وضعیت استان چنانچه تصمیم جدیدی گرفته شود به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

عباسی با بیان اینکه تجهیزات کافی و نیروی انسانی متخصص در استان وجود دارد، اظهار داشت: براساس اعلام نظر پزشکان و متخصصان ، ویروس کرونا بسیار ضعیف‌تر از آنفلوآنزا است از همین رو از مردم استان تقاضا می‌شود تا به دور از استرس و نگرانی و با رعایت بهداشت فردی مسئولان را در پیشگیری از شیوع این ویروس یاری دهند.