- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

افتتاح طرح‌های روشنایی معابر در بروجن

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: چند طرح روشنایی معابر در سطح شهر بروجن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این طرح‌ها شامل احداث شبکه روشنایی بلوار بهشت، خیابان طوس، خیابان معرفت، اصلاح و بهینه سازی روشنایی خیابان ۱۵ خرداد است که هدف از اجرای آن تسهیل در عبور و مرور مسیرخودرویی، عابرین و بهبود مبلمان شهری بود.

فرهزاد با اشاره به اینکه بهینه سازی شبکه‌های فشار متوسط، فشار ضعیف و توسعه شبکه روشنایی در سطح این شهرستان جزو طرح‌های آتی این شرکت است اضافه کرد: از مردم استان انتظار داریم با توجه شروع فصل گرما و پیک بار مصرف با صرفه جویی و مدیریت مصرف، صنعت برق استان را در تأمین برقی پایدار و مطمئن یاری کنند.

او به غیر قانونی بودن مصرف برق جهت استخراج بیت کوین اشاره کرد و گفت: نصب ماینر‌های بیت کوین در منازل، مناطق صنعتی و کشاورزی با توجه به خسارات آن به شبکه‌های برق رسانی و لوازم برقی منازل مردم خلاف و مقایر با قوانین، مقررات و اصول شرعی است و شهروندان در صورت مشاهده این موضوع، مراتب را ازطریق تلفن پاسخگوی ۱۲۱ گزارش دهند.