- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

وضعیت شیوع ویروس کرونا شهرستان بروجن سفید نیست /مردم شرایط را عادی ندانند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سیزدهمین جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بروجن با تأکید بر اینکه خطر ابتلا به ویروس کرونا جدی و همچنان ادامه دارد، گفت: هنوز حساسیت در موضوع کرونا برای تک تک آحاد جامعه باید وجود داشته باشد و مردم شرایط را عادی ندانند.
فرماندار بروجن با تأکید بر اینکه خطر ابتلا به ویروس کرونا جدی و همچنان ادامه دارد، گفت: هنوز حساسیت در موضوع کرونا برای تک تک آحاد جامعه باید وجود داشته باشد و مردم شرایط را عادی ندانند و در زمینه مقابله درهمه بخش‌ها باید با حساسیت به موضوع نگاه کنیم.
مسعود ملکی اظهار کرد: مراکز و اماکن گردشگری، تالاب ها، پارک ها، بوستان ها و … در سطح شهرستان تا پایان تعطیلات عید فطر تعطیل است و تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از برپایی چادر توسط مسافران در پارک ها و مراکز تفریحی و گردشگری انجام شود.
وی با اشاره به تعطیلات عید فطر و وضعیت بحرانی استان همجوار تأکید کرد: کنترل ورودی و خروجی ها تشدید و تدابیر جدی درباره ورود مسافران اتخاذ شود و اجرای صحیح طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت اصول بهداشتی همچنان باید با جدیت رعایت شود.
ملکی گفت: باید نظارت ها و کنترل ها در طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بازار با جدیت بیشتری پیگیری شود.
وی به فعالیت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره و اضافه کرد: در این بخش با توجه به ارتباط مستقیم با بخش کارگری، همچنان آموزش و رعایت مسائل بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.