- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

عمليات اجرايی آبگير پروژه بن_بروجن به سرعت آغاز شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، اقبال عباسی ششم خردادماه در جلسه اقتصادمقاومتی چهارمحال وبختیاری با تأکید بر پیگیری روند اجرایی پروژه‌های اولویت‌دار در استان، اظهار کرد: در این جلسات باید مصوبات ستاد اقتصادمقاومتی، طرح‌های جهش تولید و طرح‌های پیشنهادی جدید پیگیری شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه بن- بروجن از مهم‌ترین پروژه‌های آبرسانی در استان است، گفت: آب‌منطقه‌ای فورا آغاز عملیات اجرایی آبگیر این پروژه را پیگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های اقتصادمقاومتی مصوب باید تعیین تکلیف شود، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در هر جلسه گزارش پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها از جلسه قبل تا جلسه بعد را ارائه دهند تا اگر مانعی برای اجرای پروژه‌ها وجود دارد، مشکلات را پیگیری و حل کنیم.

عباسی با تاکید بر پیگیری عملیات اجرایی پروژه‌های حوزه راه و راه‌آهن، خاطرنشان کرد: بحث تملک اراضی این پروژه‌ها باید به سرعت انجام و علت عدم جذب اعتبارات مشخص شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص اهمیت اجرای طرح توسعه گلخانه، گفت: باتوجه به نام‌گذاری سال به نام جهش تولید، توسعه گلخانه‌ها برای افزایش تولید و اشتغال باید در دستور کار قرار بگیرد، می‌توان اعتباراتی برای این امر از اعتبارات فنی و اعتباری اختصاص داد.