- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

فرهنگ وارشاد اسلامی متولی ساماندهی فضای مجازی در چهارمحال وبختیاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، جعفر مردانی روز یکشنبه 18 خرداد ماه در نشست شورای اطلاع رسانی این استان افزود: فضای مجازی در عین حال که دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های بی‌شماری است، اما تهدیدها و آسیب‌هایی نیز به همراه دارد که می‌طلبد مدیریت و ساماندهی مطلوبی در این خصوص شکل گیرد.

وی ادامه داد: نخستین گام در همین راستا، ساماندهی مدیران کانال‌ها و گروه‌های فعال در فضای مجازی در پیام‌رسان‌های داخلی است.

مردانی تصریح کرد: فعالیت در فضای مجازی نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای به ویژه در بین مدیران و روابط عمومی‌ دستگاه‌ها و نهادها است که در این خصوص باید دوره‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد چهارمحال و بختیاری در ادامه بر اطلاع‌رسانی بیش از پیش در خصوص تهدید شکل‌گیری موج دوم کرونا در استان نیز تأکید کرد و گفت: از آن جا که موج دوم کرونا در استان های همجوار شکل گرفته است، این موضوع می‎تواند استان ما را نیز تهدید کند از همین رو با آگاه‌سازی مردم می‌توان مانع آن شد.

مردانی خاطر نشان کرد: کشور ما از جمله کشورهای موفق در مدیریت و کنترل مطلوب ویروس کرونا به شمار می‌رود که این مهم جز با همراهی، همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان امکانپذیر نبود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز با تأکید بر نقش اطلاع‌رسانی گسترده و مطلوب در جامعه در راستای آگاه‌سازی مردم و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: این موضوع می‌طلبد تا از ظرفیت‌های موجود حوزه اطلاع‌رسانی در استان به نحو مطلوبی بهره‌گیری شود.

ابراهیم شریفی، همچنین از پیگیری مطالبات نشریات و مطبوعات استان از دستگاه‌های اجرایی استان نیز خبر داد و گفت: این موضوع با همکاری خانه مطبوعات استان در حال پیگیری است.