- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

کميته کارگری شهرستان بروجن برگزار شد

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بروجن، جلسه کمیته کارگری به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) با عنوان جهش تولید اظهار داشت: با پیگیری و فراهم سازی بستر مناسب زمینه رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی فراهم و مسیر توسعه هموار می شود .
مسعود ملکی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بروجن به عنوان قطب اثرگذار در بخش صنعت استان شناخته می شود در تخصیص اعتبارات ملی و استانی توجه به زیر ساخت های تولید به ویژه شهرک های صنعتی از اولویت های اصلی است.
ملکی با بیان اینکه شرایط اقتصادی ناشی از تحریم از یک سو و شرایط به وجود آمده به واسطه شیوع کرونا ویروس سبب شده اقتصاد در چرخه خود حرکت نکند و محصولات تولیدی کارخانه ها و شرکت ها به عنوان نبض اقتصادی کشور به فروش نرسند اظهار داشت: هر چند این مسأله موضوعی ملی و فراتر از آن بین المللی است ولی می‌توان برخی از مشکلات را در سطح استان و شهرستان رصد و پیگیری کرد.
ملکی با بیان اینکه استقرار 254 واحد تولیدی و صنعتی فعال در 5 شهرک صنعتی با زیر بنای یک هزار و 802 هکتار مساحت بروجن را به پایتخت صنعتی چهار محال و بختیاری تبدیل کرده گفت: تلاش می شود ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای بررسی و کاهش مشکلات صنایع تولیدی با محوریت شهرستان تشکیل گردد و نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم، ارائه طریق و راهکارهای اجرایی برنامه ریزی شود.