- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

ضرورت تقویت چرخه تولید/ شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی _ صنعتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری، با حضور فرماندار، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ورئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان از واحد های تولیدی و صنعتی کاشی ارس، نهان گل و نساجی نگین بازدید شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور و ضرورت تقویت چرخه تولید بر شناسایی و رفع مشكلات واحدهای تولیدی تأكید كرد و اظهار داشت: كارگران و كارفرمایان نقش كلیدی در توسعه و پیشرفت كشور دارند و پشتوانه حقیقی استقلال اقتصادی كشور درگرو فعالیت های مسئولانه كارگران و تعامل مثبت و سازنده با مدیران واحدهای تولیدی است.
مسعود ملکی با بیان اینکه در حال حاضر 6 هزار و 869 نیروی جوان در شهرک های صنعتی بروجن، سفید دشت، گندمان، بلداجی و فرادنبه مشغول به تولید و فعالیت هستند گفت: از طریق کمیته کارگری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و… دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پیگیری می کنیم.
ملکی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان “جهش تولید ” نامگذاری شده است از هیچ خدمتی در مسیر تحقق برنامه ها در بخش صنعت فروگذار نخواهیم بود و باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود دولتی و مردمی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان بهره گرفته شود.
وی تأمین مواد اولیه،کمبود نقدینگی و تأمین ارز، تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت، بازاریابی و تلاش برای فروش تولیدات را از مهم ترین مشکلات صنایع شهرستان بروجن عنوان کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در حاشیه بازدید از واحد های تولیدی، صنعتی بروجن از پرداخت 37 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل پایدار روستایی و عشایری در شهرستان بروجن با اشتغالزایی 713 نفر در سال جاری خبر داد.
سید حفیظ الله فاضلی یکی از اصلی ترین سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار انسانی عنوان کرد و افزود: یکی از مهم ترین مسائل، توجه به معیشت کارگران است و در این راستا تنظیم روابط کار را دنبال خواهیم کرد.