- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

شناسایی 370 بیمار کرونا در شهرستان بروجن/12تن جان باختند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار بروجن در بیستمین جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا در چهار محال وبختیاری تاکنون 370 مورد مثبت قطعی در شهرستان بروجن شناسایی شده و 12 نفر جان خود را از دست داده اند.
مسعود ملکی با بیان اینکه 25 بیمار جدید در بخش کرونای بیمارستان ولی عصر (عج) بستری می‌باشند تأکید کرد: قطع زنجیره انتقال کرونا و پیشگیری از این بیماری ویروسی همچنان نیازمند همراهی خیران، همکاری و مشارکت همه دستگاه ها و عزم جدی آحاد جامعه است.
ملکی اظهارکرد: کلیه اماکن تفریحی و گردشگری، بقاع متبرکه، مدارس، دانشگاه ها، باشگاه های ورزشی پربرخورد، استخرهای سرپوشیده، آرایشگاه های زنانه و … تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
وی افزود: برگزاری هرگونه اجتماع فرهنگی و مذهبی، مراسم عزا و شادی و مجالس با تجمع بالا ممنوع است.
ملکی با بیان اینکه همچنان بازرسی ها و نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در همه بخش ها ادامه دارد افزود: با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.
فرماندار بروجن با تشکر از تلاش‌های کلیه دست‌ اندرکاران مربوطه در راستای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ضروری است از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای مقابله با این ویروس استفاده و هماهنگی های لازم انجام شود و با حساسیت بیشتر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را دنبال می‌کنیم.