- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

شناسایی 27 نقطه حادثه خیز ومستعد خطر در جاده های شهرستان بروجن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام، مسعود ملکی فرماندار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولان از نقاط حادثه خیز در جاده های شهرستان بروجن بازدید کردند.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به حجم بالای حمل بار و مسافر از محورهای مواصلاتی شهرستان بروجن گفت: جاده بروجن خوزستان با تردد روزانه 40 هزار خودروی سبک و سنگین یکی از مسیرهای پرتردد کشور محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: براساس بررسی کارشناسان پلیس راه، بیشترین تصادفات منجر به جرح و فوت استان نیز در جاده‌های شهرستان بروجن به‌وقوع پیوسته و این در حالی است‌ که از ابتدای سال جاری تاکنون 11 نفر جان خود را بر اثر حوادث رانندگی از دست داده‌اند.
رئیس کمیته ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای بروجن همچنین از شناسایی 27 نقطه حادثه‌خیر و مستعد خطر در جاده‌های این شهرستان خبر داد و افزود: پیچ‌ گردنه‌های حلوایی و مروارید، سه‌راهی امام قیس، پیچ گدارکبک و دوراهان (مجتمع انتقال گاز) و ورودی امامزاده حمزه‌علی بلداجی در وضعیت بحرانی قرار دارند.
ملکی با بیان اینکه افزون‌ بر 9 میلیارد و 270 میلیون ریال از اعتبارات شهرستانی سال 99 به تعمیر و نگهداری راه‌های اصلی و روستایی اختصاص یافته، تأکید کرد: رفع نقاط حادثه‌خیر و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است.