امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۰:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام  ، ساعت 4 و 45 دقیقه بامداد امروز تصادف یک اتوبوس مسافربری “مان” با کامیون کشنده “ولوو” در محور در محور بروجن به اصفهان در گردنه “قمیشلو” اعلام گردید.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال وبختیاری با اشاره به حضور 6 دستگاه آمبولانس اورژانس در محل حادثه افزود: سه تن از مصدومان حادثه به بیمارستان بروجن و سه تن دیگر به بیمارستان مبارکه منتقل شدند.

به گفته رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به تصادف امروز یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی گفت: در این حادثه، پنج آقا و یک خانم مصدوم شدند و جنسیت سه نفری هم که در دم جان باختند، آقاست.

در این حادثه شش واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر اصفهان و چهارمحال وبختیاری به محل حادثه اعزام شدند، متاسفانه بر اثر این حادثه راننده 27 ساله و سرنشین کامیون کشنده و یکی از سرنشینان اتوبوس در دم فوت و 5 نفر از مسافران نیز مجروح شدند.

اتوبوس مربوط به خط بوشهر – اصفهان و تریلر از خوزستان به سمت اصفهان در حال حرکت بوده است، علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده و گروهی از کارشناسان تصادفات رانندگی در حال بررسی علت این حادثه هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی