امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سیدقدیر مرتضوی پیش از ظهر امروز در حاشیه طرح پاکسازی، ارتقا امنیت و پلمپ اماکن تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه آلوده شهرکرد اظهار کرد: این طرح از سلسله طرح‌هایی است که از دو سال گذشته آغاز شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: فضای عمومی منطقه آلوده شهرکرد نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده اما هنوز عرصه برای فعالیت برخی از افراد وجود دارد.
وی ادامه داد: عملیات امروز یک هشدار بسیار جدی است برای آن افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کنند.

مرتضوی عنوان کرد: هشدار جدی می‌دهیم به افرادی که در منطقه آلوده شهرکرد قصد سوداگری مواد مخدر دارند و اقدام به فروش این مواد افیونی می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تا پاکسازی این منطقه راه چندانی نداریم و در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد که این منطقه را از لوث وجود سوداگران مرگ و افرادی که بنا ندارند مسیر درست زندگی را در پیش بگیرند، پاک شده است.

وی از رسانه‌ها تقاضا کرد تا از ظرفیت خود استفاده و والدین را آگاه کنند که از فرزندان خود مراقبت کرده تا مبادا به دام اعتیاد گرفتار شوند.

مرتضوی اضافه کرد: از مردم جامعه می‌خواهیم با هوشیاری در بحث گزارشاتی که از فروش مواد مخدر می‌دهند یا امر به معروف و نهی از منکر در این خصوص در ارتقا امنیت شهر که یک وظیفه همگانی است یاری کننده مجموعه‌های مربوطه استانی باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بحث مقابله با فروشندگان مواد مخدر جدی تر از قبل دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری امسال در بحث برخورد با خرده‌فروشان رتبه سوم کشور را به دست آورد، این یک عملکرد بسیار قوی و ارزشمند بود که نشان از عزم جدی و توجه ویژه مجموعه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان به این مقوله مهم اعتیاد دارد.

مرتضوی ادامه داد: در جریان اجرای طرح پاکسازی، ارتقا امنیت و پلمپ اماکن تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه آلوده شهرکرد پنج منزل مسکونی که در بررسی‌های فنی و اطلاعاتی مشخص شده بود فروش مواد مخدر در آن‌ها صورت گرفته و این کار ادامه داشته است، با دستور قضایی به مدت نامعلوم پلمپ شد تا مسیر قضایی خود را طی کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی