- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

خبرنگاران دیده‌بانان خط مقدم مطالبات اجتماعی مردم هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام [1] ، شهردار بروجن به‌ مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار در نشست با اصحاب رسانه گفت : بازنگری طرح جامع این شهر در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری مصوب شده است و در انتظار مصوبه شورای‌عالی معماری و شهرسازی ایران قرار دارد.

حمزه علی ولییان افزود : از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ هیچ اقدامی برای بازنگری طرح جامع شهر بروجن نشده بود اما با پیگیری‌های شهرداری از سال ۱۳۹۸ بازنگری این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: ‌خبرنگاران با انتقادهای سازنده، نقد منصفانه و انعکاس مطالبه‌های مردم، مسوولان مدیریت شهری را برای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان یاری کنند.

رییس ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن [2] نیز گفت: خبرنگاران دیده‌بانان خط مقدم مطالبات اجتماعی مردم هستند.

سعید کُردیان تاکید کرد: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن برای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی تخصصی مرتبط با تسریع در روند توسعه این شهر به کمک و همراهی رسانه‌ها نیاز دارند.

وی اظهار داشت: امید است با اعلام مطالبات عمومی شهروندان به مدیریت شهری رسانه‌ها، مجموعه مدیریت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجن بتوانند زمینه افزایش رضایت‌مندی عمومی در بخش‌های مختلف را فراهم کنند.

سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن [1] نیز گفت: اعضای این شورا براساس نظر متخصصان و طبق خِرَد جمعی فعالیت می‌کنند.

رضا قدمی تاکید کرد: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن همچنین از توان رسانه‌ها برای تحقق خواسته‌های شهروندان بهره‌گیری می‌کند.