امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۰۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: از ابتدای مردادماه تا کنون از 4096 بیمار مشکوک اقدام به نمونه گیری شده که نتیجه تست 1825 بیمار مثبت اعلام شده است و ابتلا به کرونا متاسفانه تا کنون منجر به فوت 16 نفر شده است.
مسعود ملکی اظهار کرد: از امروز با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، بسیج و سپاه کنترل مبادی ورودی این شهرستان در ۲ ورودی از سمت مبارکه و دهاقان توسط یگان های پلیس راه اجرایی خواهد شد.
ملکی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا سقف برگزاری مراسم های مذهبی ۲ ساعت در فضای باز اعلام شده و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه دسته روی هیئات مذهبی ممنوع است گفت: هیچ گونه مراسم مذهبی، تجمع در روز تاسوعا و عاشورا در امامزاده حمزه علی بلداجی، امامزاده علی بن احمد فرادنبه، امامزاده میر حیدر شاه نقنه، امامزاده قیس و شیث امام قیس، امامزاده سلطان ابراهیم سرپیر و سایر بقاع متبرکه برگزار نخواهد شد و مسیرهای دسترسی به این اماکن مسدود می‌باشد.
ملکی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کلیه ادارات، اصناف و بانک‌ها به جز مشاغل ضروری از دوشنبه 25 تا شنبه 30 مرداد تعطیل بوده و از بازاریان محترم تقاضا می‌شود به جهت کنترل وضع موجود همکاری لازم را با ستاد کرونای شهرستان داشته باشند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی