- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

مرگ 16بیمار مبتلا به کرونا از ابتدای مرداد تاکنون در شهرستان بروجن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: از ابتدای مردادماه تا کنون از 4096 بیمار مشکوک اقدام به نمونه گیری شده که نتیجه تست 1825 بیمار مثبت اعلام شده است و ابتلا به کرونا متاسفانه تا کنون منجر به فوت 16 نفر شده است.
مسعود ملکی اظهار کرد: از امروز با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، بسیج و سپاه کنترل مبادی ورودی این شهرستان در ۲ ورودی از سمت مبارکه و دهاقان توسط یگان های پلیس راه اجرایی خواهد شد.
ملکی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا سقف برگزاری مراسم های مذهبی ۲ ساعت در فضای باز اعلام شده و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه دسته روی هیئات مذهبی ممنوع است گفت: هیچ گونه مراسم مذهبی، تجمع در روز تاسوعا و عاشورا در امامزاده حمزه علی بلداجی، امامزاده علی بن احمد فرادنبه، امامزاده میر حیدر شاه نقنه، امامزاده قیس و شیث امام قیس، امامزاده سلطان ابراهیم سرپیر و سایر بقاع متبرکه برگزار نخواهد شد و مسیرهای دسترسی به این اماکن مسدود می‌باشد.
ملکی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کلیه ادارات، اصناف و بانک‌ها به جز مشاغل ضروری از دوشنبه 25 تا شنبه 30 مرداد تعطیل بوده و از بازاریان محترم تقاضا می‌شود به جهت کنترل وضع موجود همکاری لازم را با ستاد کرونای شهرستان داشته باشند.