- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد فرهنگسرای فرادنبه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی یروجن سلام [1] ، حسینعلی مقصودی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر فرادنبه، ضمن تبریک شروع بکار شورای جدید در این شهر، ارتباط با شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها را ضروری خواند.

وی به پروژه های این اداره کل در شهرستان بروجن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اخیرا قطعه ۱۲ کیلومتری فرادنبه _سفیددشت در محورشهرکرد _ بروجن به بهره برداری رسید؛ و تنها بخش باقی مانده از این محور، ورودی شهرهای سفید دشت و فرادنبه و خروجی سفیددشت می باشد؛ که به پیمانکار جدید سپرده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری پیشرفت فیزیکی فرهنگسرای فرادنبه را بیش از ۸۰ درصد اعلام کرد و کفت: متأسفانه تخصیص اعتبارات این بخش در سال های اخیر با مشکل جدی مواجه بوده است؛ و امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب در سال جاری، این پروژه که ساخت آن از سال ۸۴ آغاز شده، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر فرادنبه نیز ضمن تأکید بر همکاری مستمر با اداره کل راه و شهرسازی، خواهان پیگیری حصارکشی و محوطه سازی سالن مدیریت بحران این شهر شد.

محمد ملک محمدی به زمین های پیش خرید شده در سال های گذشته توسط اهالی شهر فرادنبه و عدم تحویل آنها به متقاضیان اشاره کرد؛ و خواستار حل مشکل و تعیین تکلیف این زمین ها شد.

بررسی تداخل اراضی قطب دامی و شهرک کشاورزی فرادنبه با اراضی اداره کل راه و شهرسازی و درخواست واگذاری زمین برای خانه عالم این شهر، از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.