- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

آگهی فراخوان مناقصه فولاد سفیددشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام [1] ، شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در نظر دارد پروژه تهیه و تامین مواد، مصالح، تجهیزات و اجرای عملیات زیرسازی و روسازی اتصال خط آنتنی و شانتینگ یارد راه آهن داخلی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری (حدود ۱۸ کیلومتر) به شبکه ریلی کشور” را از طریق مناقصه یک مرحله‌ای به اشخاص حقوقی دارای رتبه یک رشته راه و ترابری از سازمان برنامه و بودجه کشور که طی ده سال اخیر پروژه های مشابه زیرسازی و روسازی راه آهن را اجرا نموده باشد، واگذار نماید.
الف- مدت اجرا : ۳۰ ماه شمسی
ب- محل اجرا : استان چهارمحال و بختیاری – شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری [2]
ج- مبلغ تقریبی ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه : -/۳۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
پیمانکارانی که دارای شرایط مندرج در آگهی می ‌باشند و آمادگی اجرای پروژه را دارند می‌توانند نسبت به دریافت مدارک ارزیابی کیفی از طریق آدرس اینترنتی www.sdsteel.ir [2] در لینک مربوط به “مناقصه و مزایده” اقدام و مدارک ذکر شده در آگهی را طبق ردیف‌های مندرج در فرم ارزیابی کیفی به صورت لوح فشرده همچنین یک نسخه کاغذی برابر اصل شده به همراه سایر مدارک موردنیاز را به همراه نامه اعلام آمادگی خود به صورت کتبی و حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۵:۰۰) تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ به آدرس کیلومتر ۳۵ جاده شهرکرد_بروجن شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، مدیریت بازرگانی، قسمت امور قراردادها (تلفن تماس ۶۵-۰۳۸۳۴۲۶۴۴۶۱ داخلی ۷۲۳۲) تحویل نمایند. بدیهی است به مدارکی که پس از انقضای مهلت مقرر ارائه گردد هیچ‌گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.
لازم به ذکر است پس از بررسی و تعیین صلاحیت از متقاضیان واجد شرایط که با توجه به دستورالعمل، امتیاز قابل قبول را کسب نمایند جهت شرکت در مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد.
•ارائه مدارک فوق‌الذکر توسط پیمانکاران هیچگونه حقی برای آنها جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.
•بدیهی است در صورتی‌ که مدارک ارائه شده جهت ارزیابی توسط پیمانکار با واقعیت مطابقت نداشته باشد شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری طبق ضوابط خود عمل خواهد نمود.
•لازم به ذکر است در صورت برگزاری مناقصه، شرکت در مناقصه بصورت گروه مشارکت، امکانپذیر نمی‌باشد.