امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۳۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های این شهرستان در فرمانداری بروجن که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: برای این طرح‌ها ۱۳۰ میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان هزینه شده است.
مسعود ملکی تاکید کرد: این مبلغ از محل اعتبارات ملی، استانی، داخلی، آورده متقاضیان و سایر ردیف‌های بودجه‌ای تامین و هزینه شده است و با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها با هشت کاربری زیرساخت، ورزشی، خدماتی، مسکونی، بهداشت و درمان، آموزشی، صنعتی و فضای اداری زمینه اشتغال مستقیم ۱۴ نفر فراهم شد.
ملکی تصریح کرد: مسکن‌های مددجویی، تولید سازه‌های گلخانه‌ای، مدرسه، اورژانس، تجهیز دستگاه ام. آر. آی. (MRI) بیمارستان ولی‌عصر (عج)، ساخت انواع محصولات پلاستیکی، ساخت فراورده‌های نفتی، بهینه‌سازی شبکه‌های برق، جدول‌گذاری زمین‌های کشاورزی، ایجاد سایت جدید، افزایش تکنولوژی و بهینه‌سازی تلفن همراه، جاده سلامت و پیاده‌راه سیاسرد، مخزن پساب فضای سبز، بلوک‌فرش معابر، سرویس بهداشتی، اجرا گود فرهنگی و روکش و ترمیم آسفالت از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.
وی یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی ۶ طرح با پنج کاربری آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی و مذهبی، کشاورزی و زیرساخت در شهرستان بروجن آغاز شد که برای اجرای این طرح‌ها ۹۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
ملکی گفت: در دوران اجرا و ساخت این طرح‌ها در شهرستان بروجن زمینه اشتغال ۹۷ نفر فراهم خواهد شد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دولت سیزدهم به مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در بخش‌های مختلف نگاه ویژه و خاص دارد.
محسن حسین‌میرزایی تاکید کرد: تکریم، مشارکت و نقش‌آفرینی مردم به‌ ویژه ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، مستضعفان و محرومان در تمامی امور مورد توجه باشد.
وی سیاست دولت سیزدهم را کار شبانه‌روزی برای مردم دانست و افزود: مسوولان دستگاه‌های اجرایی مختلف با کار شبانه‌روزی، شأن مردم کشور و استان را حفظ کنند.
حسین‌میرزایی ایجاد تعامل، همدلی و همکاری بین مسوولان، مردم و قشرهای مختلف را ضروری اعلام و تصریح کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان با سفر به شهرستان‌ها و تقویت ارتباط با مردم نسبت به شناسایی و رفع مشکلات موجود اقدام کنند.
وی با اشاره به قدرت، عزت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی در دنیا یادآور شد: این مهم عمل به رهنمودهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و از جان‌گذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.
حسین‌میرزایی تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام را ضروری دانست و اظهار داشت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سرعت‌بخشی به روند اجرای طرح‌های کلنگ‌زنی شده را در دستور کار قرار دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برنامه راهبردی شرکت توزیع نیروی برق استان در سال ۱۳۹۵ با چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ با هدف رضایت مشترکان و کاهش تلفات به ۸ درصد تنظیم شد.
مجید فرهزاد هزینه انجام شده برای اجرای این طرح‌ها را یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: از این مبلغ یک‌هزار میلیارد تومان در بخش انتقال و فوق‌ توزیع، ۵۰۰ میلیارد تومان در قسمت توزیع و بقیه سرمایه‌گذاری مربوط به بخش خصوصی در حوزه تجدیدپذیرها و انرژی‌های خورشیدی است.
وی یادآور شد: ارزش طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری شهرستان بروجن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۵۵ میلیارد ریال و ارزش طرح‌های کلنگ‌زنی شهرستان در این مدت ۳۵ میلیارد ریال است.
فرهزاد اظهار داشت: بهره‌برداری از طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری مرتبط با شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری ۱۳۲ میلیارد تومان و طرح‌های کلنگ‌زنی ۳۲ میلیارد تومان ارزش دارد که این طرح‌ها همزمان با هفته دولت ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی