امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور ۲۹ اردیبهشت‌ماه در استان با حضور ۲۶ استان عشایرنشین کشور و خانواده ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری برگزار خواهد شد.
مسعود ملکی اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا به خصوص کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور فرصت مطلوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان و شهرستان بروجن در بخش‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی است.
ملکی افزود: شهرستان بروجن در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار رزمنده داشت و در این مدت ۴۸۵ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است و وجود شهیدانی از جامعه عشایری در این شهرستان، نشان‌دهنده وفاداری مردم این خطه به انقلاب اسلامی ایران است.
وی یادآور شد: از تمامی ظرفیت‌ها، امکانات، زیرساخت‌ها و تجهیزات شهرستان بروجن برای میزبانی از خانواده شهدای جامعه عشایری کشور و تلاش به‌منظور برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای عشایری بهره‌گیری و استفاده می‌شود.
ملکی اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) در ارتقای کمی و کیفی برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور تاثیرگذار است.
مسئول بسیج جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این کنگره با شعار محوری “۱۰ هزار شهید – ۱۰ هزار خدمت” و با رویکردهای فرهنگی، محرومیت‌زدایی، امدادی بهداشتی و خدماتی برگزار می‌شود.
سرهنگ علی اصغر ایزدی اظهار کرد: تقویت وحدت اقوام و مذاهب را از مهمترین اهداف برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور دانست و افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به‌عنوان مسئولان کمیته‌های این کنگره نقش اثرگذاری در برگزاری مطلوب آن دارند.
ایزدی تصریح کرد: در همین راستا از ظرفیت‌های استانی برای میزبانی مطلوب از خانواده‌های شهدای عشایری کشور در چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری می‌شود.
مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برگزاری هر چه مطلوب‌تر کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور به میزبانی این استان از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده شود.
علی گودرزی تاکید کرد: میزبانی چهارمحال و بختیاری برای برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور یک ظرفیت غنی، غرورآفرین و افتخارآمیز برای این استان به‌شمار می‌رود.
وی یادآور شد: برگزاری این کنگره فرصت مطلوبی برای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است که باید مورد توجه تمامی دست‌اندرکاران قرار گیرد

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی