امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت محسن مولوی گفت: شهرستان بروجن از روز گذشته در راستای ترویج فرهنگ ورزش در جامعه کارگری میزبان کارگران ورزشکار از ۱۱ استان کشور بود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این ورزشکاران روز اول در همایش کوهنوردی شرکت کردند، افزود: روز دوم بیش از ۱۰۰ کوهنورد که از سراسر کشور از جمله استان‌های تهران، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خوزستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری گرد هم آمده بودند در صعود به قله «کلار» شرکت کردند.

وی اظهار داشت: قله کلار سه هزار و ۶۰۹ متر ارتفاع دارد که کوهنوردان از ساعت ۵ صبح جهت صعود این قله به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن در این کوهنوردی شرکت کردند.

 مولوی با اشاره به اینکه این گروه کوهنوردی متشکل از آقایان و بانوان بود، بیان داشت: توسعه ورزش و نشاط در واحدهای تولیدی امری موثر در زمینه تامین سلامت کارگران و افزایش بهره‌وری آنان است که این برنامه توسط اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، هیات ورزش کارگری استان و شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی